Bbsozlm Yeme düzeni oturana kadar böyle durumlar olabiliyor hatta oturduğu zaman bile ara ara iştahsız dönemlere giriyor çocuklar. Şuan bebeğiniz çok küçük hem diş sürecinde hem de hastaymış zaten,böyle olması çok normal. Zorlamadan sık sık teklif edin. Yerse iyi yemezse yapacak birşey yok. Geçmiş olsun 🌸