Kızlar 22 günlük beneğim var 3060 kg doğdu doğumdan sonra 2850 oldu sütüm yeterli değil emziriyorum emzirme sonrası 60-90 cc arası mama veriyorum bugün kontrolümüz vardı bebeğim 3280 olmuş doktor bu çocuk kilo almamış aç dedi çok canım sıkkın 1,2 2 saate besliyorum gecede dahil mama olarakta Aptamil ve golden goat kullanıyorum ben nerde yanlış yapıyorum 😔😔