Kızlar oğlum geçen hafta yoğun öksürük vardı sağlık ocağına götürdüm ve yoğun boğaz kızarıklığı var ve yeşillenmiş boğazı dedi burun akıntısı afedersiniz yeşil yeşil akıyor antibiyotik yazıcam dedi balgam sökücü vericem dedi işte biz 5 gün kullandık antibiyotik ama hala geçmedi öksürüğü azaldı fakat burun akıntısı geçmedi balgamını atamıyo geliyo ama çıkaramadığı için tekrar yutuyo. Buhar makinası ile buhar veriyorum ama etkisini de göremiyorum napıcam bilmiyorum. Hastaneye mi götürsem bilemedim