Kızlar ya gelin tatlısı yaptım ama bebem durmuyor diye hızlı hızlı kremayı hazırladım soğudu ama içine krem şantı koymayı unuttum sizce kötü olur mu tadı çok aklıma takıldı ya aranızda böyle bi sorun yaşıyan yada krem şantı olmadan yapan oldu mu 🥹🥹 akşama da misafirim var