yasee01 Adana da oturan kızlar giden var mı bu sene yağmurlu diye biz gidemedik ya bir de eşimin çalışma saati uyuşmadı galiba bu sene gidemicez
Prensesannesii___ yasee01 Geçen sene iş çıkışı gitmiştim mert demir konseri vardı baydı beni bu sene nasıl bilmiyorum yarın gidecem kızım babam ben inşallah sorunsuz geçer
Aklimideliricem Artık tadı kalmadı ya işi para koparmaya döktüler hep anca konserlerine güzel biri gelirse gidiyorum kakdjdjd
gzaydnlgm_034 Açıkçası 2 yıldır Adanadayım geçen yıl arabayı koyacak yer bulamadık yoğunluktan ve ben hamileydim eve döndük tekrar😬 bu yılda yaş yagmur bebek var hiç gerek yok diyoruz
ciceksincicek Niyesordunbucevabi ya hep tuhaf tuhaf insanlar ne bilim saçma kalabalık yani cidden bi esprisi yok 3 yıldır burdayım bir kez gittim pişman oldum başım ağrıdı şişti eve geldik