Kızlar 3 gün önce tahlil yaptırmıştık demir ve ferritin çok düşük çıktı zaten iştahsızlığından anlıyordum ekstradan kansızlık çıktı doktor Akdeniz anemisi olabilir anne ve baba test versin demiş yani nasıl oluyor bu o kadar test yapıldı evlenirken hamileyken falan kan verdik kaç tüp sonradan çıktı anlamadım aydınlatın beni lütfen