Elifayla123 benimki de öyle kusuyordu ilk zamanlar hep sarı gibiydi. Doktora sordum çok emziriyorsun ondan fışkırır gibi kusar demişti. Ben de sürekli emmek istediği için verdiğimi söyledim. 2 saatte bir emzir Bebekler hep ister demişti. Belki siz de çok emziriyorsanız biraz azaltın. Başka sebebi olur mu bilmiyorum Allah korusun 🤷🏻♀️