Hep_oyle_olur_zaten Bim ve a101 yakınımda var. Buzlukta balık satılıyor sizce alınır mı ? Oglum 22 aylik
betul97_ Hep_oyle_olur_zaten Onları bilmiyorum da biz Metro’dan Somon alıyoruz kızımda yiyor güzel oluyor. Kızım 20 aylık olacak
woodyy Hep_oyle_olur_zaten balikci vardir mutlaka yakinlarinizda dondurulmus market baligi tercih etmezdim
ayaznannesi Hep_oyle_olur_zaten sadece migrostan haftalık gelen balık alıyorum onun dışında asla diğer marketlerden dondurulmuş balık almam. bir keresinde alıp sadece ben yemiştim hastanelik olmuştum
mavideniz96 Hep_oyle_olur_zaten yani bilemiyorum brlki Migros’tan yada metrodan falan yine bi nebze ama bim ve A101 e çocuk için asla güvenmezdim
Hep_oyle_olur_zaten woodyy yakında yok da tercih edilebiliyorsa alıp denemek istedim yoksa arabayla gidip alabiliriz . Belki güvenli bulan vardır diye sorayım dedim
Hep_oyle_olur_zaten mavideniz96 ben de şuana kadar guvenmedigim için almadım ama alanları görünce acaba güvenli mi diye düşündüm
woodyy Hep_oyle_olur_zaten saklama kosullarini bilemeyiz ki çözünüp tekrar dondurulmus olabilir cok riskli almayin bence
sarikavun Hep_oyle_olur_zaten buzluk urununun soguk zinciri biraz risk aslinda. Ben dondurulmamis balik alip temizletip oyle kendi buzluguma atiyorum pirsiyonlayip. Ulkemizde hicbiseyin garantisi yok malum. Soguk zinciri bozulduysa zehirler
Hep_oyle_olur_zaten sarikavun balikcilardaki de dondurup cozduruyolar diye biliyorum. Balıkçı kendisi söylemişti taze mi diye sorduğumuzda bugün cozdurdum demişti . Tekrar buzluğa atmak da riskli olmaz mı
cokbilmismom Hep_oyle_olur_zaten ben almadım balık sevmiyor benimki ama kuzenlerim ve annem BİM’den sürekli alır hiç sorun yaşamadılar.
Hep_oyle_olur_zaten cokbilmismom benimki de işine geldiği zaman yer 😅 tavuğu satmak için kasada beklettikleri geldi aklıma. Tabi herkes aynı değildir dikkat eden vardır eminim ki
organikirmik Hep_oyle_olur_zaten donuk hamsi aldım ama bimdekilerden değildi sanırım, somon yerine palamut satıyorlar güvenmiyorum
12betul Hep_oyle_olur_zaten Arkadaşım alıyor hep sorun yaşamadılar ama ben korkumdan almıyorum . Alamam da sanırım . Balıkçıdan taze alıp temizlet at buzluğs porsiyon porsiyon çıkarırsın . En azından dondurulmuş süresi . Çözünme tekrar donma durumu olmamış olur . Balıkta sen taze alana kadar yemesin 😙
Hep_oyle_olur_zaten 12betul balıkçılara da dondurulmuş geliyo diye biliyorum. Balıkci bir keresinde bugün geldi bugün cozdurdum demişti tekrar buzluğa atmak da riskli sanki
Kuzularinanasi Hep_oyle_olur_zaten ben hic almam marketten.soguk zincir bozulmussa bilemezsiniz cunku.en garanti balikcidan almaktir her zaman.
cokbilmismom Hep_oyle_olur_zaten ay sormayın kasadan tavuk satmak ne ya. Valla hiç bir şeye güven kalmadı yazında geçen seneden kalan ve soğuk zinciri bozulmuş dondurmalarla milleti zehirlemislerdi. Her türlü donuk ürüne dikkat etmek lazım ya marketler sıkıntılı