Merhaba anneler. Yakın zamanda Philips kahve makinesi aldım ama kahveyi kendime göre bir türlü ayarlayamadım. Sürekli acı yapıyor kahveyi çekirdeğinin ayarını da yaptım 12’ye ayarladım yumuşak olsun diye ama gene de istediğim gibi olmadı. Nasıl yumuşak bir kahve ayarlayabilirim. Kahvesinin markasından mı öyle oluyor acaba ? Sizler hangi kahveyi kullanıyorsunuz