Kızlar bebeğim yarın tam 2 aylık olacak. Doğduğundan beri gazlı bir bebek olduğu için anakucağını manuel olanı kullanıyoruz uyutmak için,şimdi çok korkuyorum park yatağında uyumaz diye,bugün koydum park yatağına yarım saat uyudu,endişem şu ki boyu kilosu arttiğinda Anakucağına sığmayacak ve uyuması çok zor olacak gibime geliyor,önerilerinize açığım ne yapmam gerekiyor 🙏🏻