Kızlar merhaba kızım 20 aylık gece beslenmesini bıraktık 1:30 ay oldu artık emzirmeyi tamamen kesmek istiyorum ama önce emzik mi bıraksak emzirme mi bıraksak çok kararsızım ben önce emzirme bıraktırıp ondan sonra emzik bıraktımayı düşünüyordum emziğin bana faydası olacağını düşünüyordum emzirme bıraktıırken ama emin değilim ikisini aynı anda bıraktırmak istemiyorum sırayla en az 1 ay arayla sizler nasıl yaptınız bilgi paylaşırsanız çok mutlu olurum