Kızım 13 aylık hep yemek yedirirken filan kitap resimli kartlar gösterdim sesli hareketli cırtlı bir sürü kitap aldım hep onlarla oyalayarak ağzına bişeyler sokuyorum asla başka şekilde yemiyor velhasıl bu kitapları kartları nerdeyse ezberledi birsürü de oyuncağı var yüzüne bakmıyor hiç oyun oynamıyor asla bu durumdan biraz rahatsız olmaya başladım çünkü yakında iznim bitecek ve kreşe vereceğim mecbur orda da aynı durum olursa diye korkuyorum ne yapmak lazım ? 🌸