mru Kızlar merhaba dün akşam saatleri 5 civarı oğluma mama verdim beşiğinde hepsini içmedi diye hatırlıyorum o sıra babası işten gelince beşikte kaldı biberon sonrası ek gıda aldığı için mama vermedim biberon battaniyesinin altında kalmış sanırm görmedim oğlumu yatırırken sabah uyandığında biraz oyalanmış sanırım biberonda mama yoktu içip içmediğini bilmiyorum 1 yaşında bu arada normalde yatırınca kendi içiyo beşik ıslak da değildi nasıl böyle bi hata yaptım anlamadım içmiş olma ihtimali var şuan keyfi yerinde kusmadı herhangi bi sıkıntı olur mu doktora gitmelimiyim
patlakprezervatif mru olabilir sakin 😊. Bebeğinizin bağışıklık sistemi yeni doğan grubuna göre daha güçlü. Rahatsızlık verebilir vermeyebilir de. Kusma yapabilir. Geçen gün ben kaynatılmış ama soğumuş suyla mama yapmıştım sadece kustu. Midesini boşalttıktan sonra rahatladı.
sarikavun mru suyla hazirlaniyo o mamalar beklemesi bozulma acisindan degil ama bekledikce oksitlendigi icin istenmez. Yani gerekli mineraller oksitlenmis olur besleyiciligi kalmaz ama eviniz cok sicak degilse icmeye devam edebilir. Doktorumuzun bize yaptigi aciklama buydu. 21-22 derecelik oda sicakliginda beklediyse sorun degil.
myavocado mru Geçmiş olsun, takip edin kusma v.s.olmadıkça doktora gitmeye gerek olacak bir durum değil sanki, bir yaş artık o yenidoğan hassasiyetinde olmuyorlar, inşallah nir sorun olmaz 🙏🏻
busebkbdy Olmaz Allah’ın izniyle. Aynı durumu bir kaç kere yaşadık. Kalan mamayı unutmuşum kayınvalidem yeni sanıp vermiş. Bir kaç kerede kendi yatağın içinden alıp içmiş. Bir şey olmadı çok şükür. Yine gözlemleyin bir farklılık olursa o zaman endişe edersiniz.
mru Yatağını iyice kontrol edince kenarı baya ıslanmış büyük ihtimalle biberon oraya düşmüş dökülmüş bebeğim de dökmüş olabilir dediğim gibi yatarsa içebiliyor anca umarım içmememiştir teşekkür ederim içim biraz da olsa rahatladı