Kızlar bebeğim şuan tam 2 aylık çevremdekilerin bazıları ikinciyi hemen yap ki birlikte büyüsünler diyor bazen mantıklı geliyor ama bazen de hamilelik sürecim ve lohusalığım aklıma geliyor izmitin sıcağına yazın dayanamıyorum ciddi bi şekilde ilk bebeğime yazın hamile kaldım ve mahv oldum haralet basıyodu bunalıyodum yoruluyordum hemen doğum sürecimde sancılarım yoktu ilaç verdiler alttan ve sancılarım başladı 7 saat sürdü açılmam geç oluyordu doğumdan sonra dikişim tutmuyordu emzirme psikolojisi e bebek de durmuyor ilk aylar biliyorsunuz ki off off sizce ne yapmalı 😄