aselkussum mezun olduğu üniversiteye dikkat ettim,diğer velilerin görüşlerini aldım,iyi bir insan olması yani çocukla konuşurken bile o sevecen tavrı var mı yok mu bu çok önemli,içinde çocuk sevgisi olmayan çocukla güzel bir bağ kuramıyor ve egtimden de verim alınamıyor.
Bizim rehabilitasyon merkezimizde her odanın kapısında velilerin arada kontrol etmesi için cam bölme var ,arada oradan kontrol ediyorum,bekleme salonu da odanın hemen dibinde seslerini duyabiliyordum oğlum kahkaha mi atiyor agliyo mu haberim oluyor
Ben derslere katılmıyorum çünkü ben varken oğlum güzel oyun oynamıyor gözü sürekli bende oluyor
Oğlum 2023 Mart doğumlu