çok normal hissettiklerin, hepimiz bu yollardan geçiyoruz. 2. ay aslında sütün terbiye olduğu, göğüslerin o yüzden bazen daha yumuşak hissedildiği bir dönem, yani sütün bitmiyor merak etme. Göğüs ucu acısı için gümüş kapak veya lansinoh krem çok iyi geliyor, mutlaka dene. Kilo alımı normalse mama için acele etme derim Doktor kontrolü ile karar vermen daha doğru