Büyük oğlum 22 aylıkken abi oldu. Şuan kucugumuz 10 aylık. Ben böyle bir kardeş kıskançlıgı görmedim. Oysa kıskanmasın diye elimden geleni yaptım. Hatta kucuk oglanı sadece uyutmak ve emzirmek için kucagıma alıyorum cogu zaman. Ne ona kitap okuyabiliyorum ne oyun oynayabiliyorum. Çünkü büyük oglan kıskanınca kardeşine zarar veriyor. Sürekli vurma çabası içinde. Güzel güzel de anlattık yüzlerce; nasıl sevmesi gerektiğini de gösterdik ama yok. Dogası gereği sanırım cok kıskanıyor. Haklı da. Çok üzülüyorum kardeşine vurdugunda hırçınlaştıgında. Kucugume yetemiyorum. Vicdan azabından ölmem inşallah