Kızlar bebeğim ilk dönüşünü 13 haftada yapmıştı bir süre dönmedi ama bu hafta 3 gündür sürekli koydugum yerde dönüyor oyuncaklarına baksın diye koyuyorum dönüyor yüzüstü gelince bu sefer tekrar dönmeye çalışıyor dönemeyince sinirleniyor çığlık atıyor dönersede kafasını pat diye atıyor yere sert çarpmasın diye başında duruyorum sürekli. Uyumuyor bir türlü uykusu geliyor arabayla dışarıda gezdiriyorum onda bile yarım saat anca uyuyor sürekli kucakta evin içinde gezmek istiyor bana hiç nefes aldırmıyor anlayacağınız.
Siz bu durumlarda neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz her türlü tavsiyeye açığım 🥰