yaraliceylanim Kızım ara sıra süt içiyor siye wee baby almıştım ama artık her gün iciyor her içmeden yıkıyorum ama iğrenç kokuyor artık primle falan yıkmaya başladım ama yine de iğrenç kokuyor önerisi olan var mı hem içi hem meme kismi igrenc kokuyor ya
Rabiiul yaraliceylanim Lansinoh kullanıyordum geçen ay bıraktırdım ucunu koparttığı için hiç kokma yapmadı
cokbilmismom yaraliceylanim süt vermeyin yada cam biberonla verin ama onunda kırılma riski var. Munchkin kullanıyorum hiç kokmuyor ama ben sut vermiyorum. Özellikle biberonla süt vermek diş çürüklerine neden oluyor
yaraliceylanim Rabiiul gerçi yed üç vqrdir değil mi en kötü yedek alirim da bunun içinde kokuyor pis pis teşekkür ediyorum bakicam bulursam insallah
yaraliceylanim cokbilmismom dişlerini fircalatiyorum ya da üstüne su içiriyorum vermemek gibi Bi lüksüm yok ortalığı yıkıyor yok diyorum anlamıyor yerlere yatıp ağlıyor normalde asla içmezdi hiç de vermedim bende elime süt alıp içen biri değilim ama bir kere istedi sonra devamı geldi
Ftet Lansinoh çol iyi plastik olanını kullanmama rağmen içinde süt beklemesine rağmen asla koku yapmıyor