mavigibibakti Burnunu aspiratör ile çekin mutlaka. Nebul cihazınız var ise serumu dolaba koyup soğuttuktan sonra hava olarak verebilirsiniz 2,5 ml kadar hava bittikten sonra da kısa bir süre sırtına elinizi kubbe şeklinde yapıp pat pat yapın biraz kuvvetli,bu da balgam atmasını kolaylaştırır. Geçmiş olsun 🌸