Mihribancnn 2aylık bebeğim geceleri uyku sersemi oldugu için emdikten sonra gazını çıkarmıyor çok uğraşıyorum 10dk dan fazla ne yaparsam yapıyım çıkarmıyor birikiyor sabaha karşı gaz sancısıyla ağlıyor oyle uyanıyor nasıl çıkarabilirm başına gelen vsrmı?
Oflu61 Mihribancnn omzuma yatırır pıt pıt vururdum bi zaman sonra çıkarırdı omzumda uykusuna devam ediyordu. Sizde öyle yapın bi zaman sonra çıkarır
Eslempnar Mihribancnn bende emzirdigimde gazını hemen çıkarıyor ama mama yediğinde yarım saat uğraşıyorum malesef çıkarmıyor
Kubraegir Mihribancnn 2 aylıkken muhakkak çıkarmaya çalışırdım yoksa sabah ıkınarak ağlardı. Ben omzumda önce sırtını aşağı yukarı 19 kere flana sıvazlar sonra vururdum ozamna işe yatıyordu. 3 aylıktan beri çıkartmıyorum
Gizemabc Mihribancnn bsnim kizim 2 ay 27 gunluk. Geceleri yuzustu yatirdigim icin hic gazini cikarmiyorum. Bazen yatagina koymak icin kalktigimda kendiliginden cikiyor.
Mihribancnn Oflu61 bende o şekilde yapıyorm zaten omzumda on dakıka boyunca vuruyorum sırtına uyuduğu için çıkartamıyor:(
espalp Mihribancnn o aylarda çıkaramıyor maalesef. Benimki de sabaha karşı hep gaz krizine girerdi. Şimdi 6 aylık olmak üzere sırtına vursam bile yine çıkarmıyo. Bi süre sonra mide gazı herhalde aşağıya iniyo pıt pıt alttan çıkıyor 🤣