Bebegım 6 ay 21 günlük dün doktora gıttık ve 9 kılo 400 gr boyuda 71 cm. 2 aydır bıberon ve mama reddi yasıyoruz mama emmıyor ama ek gıdada güzel kahvaltı ve akşam öğünü yıyor. Zaten 20 günde 500 gr almıs çok şükür. Doktorumuza mama yemek ıstemıyor yemek yemek ıstıyor dedım o da tamam o zaman mama yemesın yemek yesın bu sorun degıl dedi. Ne düşünüyorsunuz?