ronaaa Bebeğim tam 2 aylık 3 gün oldu ocean vereli 3 gündür delirmiş gibi ağlıyor sıfır uyku sürekli ıkınma ağlama krizleri bu durumu yaşayan var mı?
12betul ronaaa evet maalesef d vitaminlerinde gaz sorunu oluyor . Doktora danışıp beraberinde probiyotik kullanabilirsiniz . Ya da prebiyotik içerikli d vitamini kullanabilirsiniz
imran0907 ronaaa oğlum 1 yaşında doğduğundan beri aynısını kullanıyorum bi sorun yaşamadık sabah ilk öğününden hemen sonra veriyorum uyku saatine yakın verilmemesi gerekiyor uykuyu etkiliyor çünkü
_YanakReisinAnnesii ronaaa Genelde yan etkisi olmuyor ama her bebiş farklı tabi belki sizinkine iyi gelmemiştir. Birde başka marka deneyin ama kesmeyin d vitamini önemli.
lavindevrim benim de bebeğim 2 ay 12 günlük bazen düşünüyorum acaba ocean vitamin d3 mü yağıyor huzursuzluk
ronaaa lavindevrim ya doğduğundan beri gazlı bir bebekti zaten son günler düzelmişti d vitamini ocean aldım 3 gündür çıldırdı sanırım sebebi bu .
ronaaa 12betul probiyotik kullanıyorum aslında tam düzeldi derken başa döndük hatta daha beter oldu 🤦🏻♀️
patlakprezervatif ronaaa d vitamini sabah kullanmak daha uygun akşam vaktinde kullanınca problem yaşanabiliyor. Sebebi ne bunu bilmiyorum ama daha önce anneler akşam kullanımın uygun olmadığını söylemişlerdi. 1yıl boyunca kullandım hiç bir kere dâhi problem yaşamadım
_YanakReisinAnnesii patlakprezervatif Melatonin hormonunu baskılıyor,uykuya geçişi zorlaştırıyor diye biliyorum ben. O yüzden günün erken saatlerinde verilmesi öneriliyor.
ronaaa imran0907 2 yaşındaki kızımda da aynı şeyler gözlemledim ikisine de vermeyi kestim ve duzeldiler
2025mucizem ronaaa dün aldım dünden belli ayni durumu yasyrm hem demir kullndik hem d vitmini 4 buçuk ayligz verdkten 1 saat snra ağlıyor ayaklarını karnına çekiyor 😑