Hanımlar bebeğim ciddi anlamda yemiyor. Eminim aranızda böyle anneler vardır. 1,5 yaşında bebeğim gün içinde bir iki lokma peynir Pankek muz yerse şükür haricî hiçbir yemeğe ağzını açmaz zaten aşırı zayıf ve minik kaldı bu yüzden. Çok üzülüyorum çok yıpranıyorum hiç vitamin almadan büyüyen bir bebeğim var. Sebze ağzına değmez. Psikolojim bozuluyor her yolu denedim. Var mı böyle anneler aramızda dertleşelim🥲🥲