minikmisimben Ben de karcher ve bosch arasında kalıp boscha karar verdim. Bayram temizliğimi onunla yaptım. Çamurlu su ne varsa akıtmadan içe çekiyor tertemiz yapıyor. Sadece sildikten sonra kenarlardan bir kuru bez ile geçmek gerekiyor ince çizgi şeklinde iz kaldığı için. Araştırdığım çoğu makinede bu durum var bu arada o yüzden sorun etmiyorsanız mis gibi makine. Üstelik sadece cam değil dolap, fayans her yeri iz bırakmadan siliyor. Ben banyo sonrası duşakabin ve fayansları da makine ile çekiyorum bir damla su kalmıyor cam gibi parlıyor her yer. Ve aşırı pratik. Bir büyük bir küçük çekpas başlığı var. Mutfak dolapları gardrop şifonyer ayna ne varsa silip çektiriyorum çok büyük kolaylık benim için. Şarjı da uzun süre gidiyor dolu batarya ile tüm evi camları temizlersiniz. Sadece cam değil tüm yüzeylerde kullanabileceğinizi düşünerek almak isterseniz gönül rahatlığı ile öneririm.