Geçen hafta ateş ile birlikte kulak ağrısı şikayetiyle 28 aylık oğlumu doktora götürdüm. İnfluenza olabilir kulağa vurmuştur antibiyotik başlayalım dedi. 10 gün kullanın dedi. Bir hafta kullandık, dün iyi olduğuna emin olduğum için bıraktım antibiyotiği. Bugün yine nüksetti, anne kulağım ağrıyor öp diye ağlıyor halsizlik de var. Kulak burun boğaza mı götürsem yoksa yine kendi doktoruna mı gitsek ne yapacağımı bilemedim. Halsizlikten uyudu şimdi kucağımda