Kızlar sabah en geç 8′de kalkıyoruz. Öğle uykusunu 1′de yapıyor max 1;30 saat sürüyor. Daha fazlasını yaparsa uyumuyor diye kaldırıyorum hatta. Öğle uykusuna geçtiği saat de öyle geç bir saat değil ama gece 11-12′den aşağı uyumuyor. Ona da ağlaya ağlaya geçiyor. 1 hafta öğlen uyutmamayı denedim. 10′da uyandı, mis gibi akşam 8de de uyudu ve gece daha az uyandığını farkettim. Sizce bıraktırsam mı öğle uykusunu? Biliyorum çok küçük ama uyuduğu zaman da gün bitmiyor resmen.