seval868_ melissaa23 saat başı besledim. 2 hafta sürmüştü ama çok sık beslediğim için hastaneye yatış derecesine gelmeden atlatmıştık
leylo_ melissaa23 bebeğim 40 gününü bitirdi sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi olmasına rağmen sadece anne sütü aldığından hala sarılık devam ediyor. Anne sütü sarılığı yani uzayan sarılığı varmış. 😔 bazen ne yaparsan yap bitmiyor 🤷🏻♀️