Kizlar bebegim 42 günlük emzirmiyorum sagım yaparak besliyorum 2 3 saatte bir biberonla veriyorum anne sütünü ama yemiyor aşırı gazı var ve biberonu sürekli ittiriyor yedigi 60 ml sadece çok az degil mi 2 3 saatte bir 60 ml daha erken de versem yemiyo napcam ben nasil yedircem bilmiyorum