3kedili2bebekli Sizden daha iyi bileceğimi düşünüp de hatanızda bu kadar ısrar etmenizde hiçbir mana bulamıyorum, inanın. Konu benim vatandaş gözüyle bakabiliyor olup olmamam değil, sizin, hukukçu olmadığınız halde hukukçu gibi bakmaya ve kesin nitelikte bilgi vermeye çalışmanız. Mesela size hataya düştüğünüzü belirttiğim halde “eğer aynı konudansa dosya sürekli bu şekilde çıkacak malesef o yüzden imkanınız varsa…” gibi kesin bir cümle sarf etmişsiniz. Neden bu ısrar? Siz 1 olaya şahit olduğunuzu belirtiyorsunuz, ben ise 9 yıldır bilfiil yalnızca ceza hukuku alanında bir meslek icra ediyorum; varın kaç tane dosyanın elimden geçtiğini siz düşünün. Bunu açık açık söyleyince de ego tatmin ediyor oluyoruz. Allah aşkına anne bebek forumu mu benim egomu tatmin edeceğim yer, üstelik anonim halimle? Günlük yaşamımda bile mesleğimi söylemekten imtina eden biriyim. Fakat zaten zor durumda olan, bilgiye muhtaç kimselere böyle aslı astarı olmayan şeyler yazılınca müdahale etmekten kendimi alıkoyamıyorum. Ben ceza hukukçusu olduğum halde infaz hukuku veya denetimli serbestlik uygulamaları hakkında yorum yapmamayı tercih ediyorum. Çünkü her ne kadar alanımla çok yakından ilintili olsalar da bambaşla ihtisas alanları. Çünkü bilgiye ve ona muhtaç insanlara sonsuz saygım var. Fakat şunu biliyorum ki, henüz tamamlanmamış olan sonraki yargılama, mevcut hükümlülükte gündeme gelecek olan denetimli serbestlik değerlendirmesinde bir rol oynamaz. Siz ise tam aksini yazıyorsunuz. Hangi kitabi bilgiyle tam olarak? Gelecekte ne zaman adli makamlar önüne geleceği bilinmeyen muhtemel yeni olayların, şu 3 aylık hapis cezasının denetimini etkileyeceğini nereden biliyorsunuz? Gerçekten şaşkınlıklar içerisindeyim. Bilgiye nasıl bu kadar düşman olunur, anlamakta güçlük çekiyorum. Post sahibine iyilik yapmıyorsunuz, sandığınızın aksine. Gereksiz yere umut veriyor veya umut çalıyor olabilirsiniz. Bana vatandaş gözüyle bakmamı tavsiye etmeden önce lütfen bu ihtimal üzerinde biraz düşünün. Sevgiyle ve bilgiyle kalın.