2.5 aylık kolik bi bebeğim var kolik krizleri ya akşam 10da başlayıp gece 3e kadar sürüyor ya da gece 2de başlayıp sabah 8 9a kadar sürüyor. Ee haliyle o da bende çok uykusuz kalıyoruz. Gündüz o uyuyor hatta uyku sinyallerini çok iyi takip etmeye çalışıyorum doktorumuz en fazla 1.5 saat uyanık kalması gerektiğini ve bu süreçte kolik bir bebekten 4 ayına kadar düzen beklememiz gerektiğini söyledi ama bu çocuk gece hiç uyumuyor, latife etmiyorum gerçekten uyumuyor 8 9 dk şekerleme yapıyor sabah 8e kadar uyanık kalıyor, gün içerisinde her uyuduğu an bende onunla beraber uyuyorum. Gündüz uykuları eğer gece düzgün uyumuşsa ki o da binde bir 2 saat sürüyor. Çevremdekiler sabah 7de ne olursa olsun uyandırmamı ve günde en fazla 3 uyku yapması gerektiğini söylediler, bunun için daha çok küçük değil mi? Çünkü bir kaç kere kendim uyandırdım ve inanılmaz huysuzdu, uykuya çok direndi. Valla napıcağımı bilmiyorum, 2 2.5 aylık bebeklerinizde uyku düzeni nasıl?