Dmt-01 melahat_akkoc yani doğum sonrası 8 haftanız bitti değilmi 15 martta üstüne bi 8 hafta daha ekliceksiniz şimdi.yani bebeğiniz 6. ayını doldurana kadar izin hakkınız var.resmi gazetede yayınlandımı bilmiyorum yayınlandığı andan itibaren geçerliymiş çünkü