aysss001 isterse 3 saat deliksiz uyusun asla evde tek bırakıp çıkmadım. Uyanmayabilir ama Allah korusun deprem olur yangın olur neyin ne zaman ve nasıl olacağı belli değil, hiç olmayacağının da garantisi yok çocuğum evde tek ben dışarda ona cesaret edemem