Kızlar 8 ay önce doğum yaptım doğumdan 4 ay sonra regl oldum ve sonraki ay düzenli olmaya başladım fakat bu ay henüz olmadım ve üzerinden bugünle beraber 6 gün geçti . Herhangi bir belirtim de yok ,aynı zamanda emziriyorum da ramazan ayından ötürü 5-6 kilo verdim buna bağlı olarak acaba gecikmeli mi olacağım yoksa hamile olabilir miyim bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? ( Test henüz yapmadım ) , korunduk ve eşimde kendimden eminim diyor bende biraz şüpheliyim bilemedim