smyymsa merhaba, bizde de reflü çıktı, doktorumuz motis ve gastrotuss verdi. Biz yaklaşık 18 gündür kullanıyoruz, kabız vs olmadık. Ama biz ayrıca anne sütüne ek olarak laktozsuz mamada tüketiyoruz. Kusmalarımız hala var ama eskiye nazaran daha iyi durumda. Motis ilacı da kusma için verilen bir şurup.