symstf
Yapay zeka ile uyanıklık sürelerine uyarak uyutuyorum zamanlı bir şekilde, bir aydır zaten bu problemi yaşıyorum öncesinde saatlerine uyup güzel güzel uyuyordu akşam sekizde yatıyordu .10:30 11’de emmeye kalkıyordu emdikten sonra gece birkaç kere uyanıyordu o problem değildi yani ..benim için sabah da 6:30 yedide uyanırdı ne olduysa son bir ayda oldu 😩evet döngüleri bağlayamadığı için zaten yorgun olduğu için bu sefer sadece üç tane değil 4-5 tane yarım saatte uyku yapmak zorunda kalıyorum , sürekli pış pış vallahi yıldım