bebibe bence bu tamamen bebeğin uykuyu sevmesine bağlı benim bebeğim de en başından beri iyi uyuyordu şuan 6 aylık oldu 2 saatte 1 uyannmaya başladı ve yarım saat emmeden tekrar dalmıyo :( sadece şu an değişiklik olarak her sabah düzenli sabah yürüyüşüne çıkarıyorum