Etiketi ne koyacağımı bilemedim mod.ler düzeltebilir😌
Kızlar şöyle bi bilgiye denk geldim 6 haftalıktan sonra kontroller oluyor ya ultrasona giriyorsunuz bebiş için,
Bu kontrol sırasında doktora sormanız gerekiyormuş kalp atış hızı kaç? Diye.
Doktor 140’ın altında derse bebek ERKEK
140’ın üzerinde derse bebek KIZ deniyor sizce bu doğru olabilir mi?