Mavi1602 Kızlar adetim 5 gün gecikti bugün test yapmıştım silik çıktı karnımın altında da ağrı var az önce baktım iç çamaşırımda lekelenme gördüm ama pembe gibiydi ne olabilir sabah foktora gidicektim kan vermek için
akca26 Mavi1602 Benzerini yaşadım hatta yerleşme kanaması sandım. Doktorda öyle sandı 1 hafta gecikmişti. Sonra kan bakıldı hamile değilmişim. Hamile olmadığımı öğrendikten sonra resmen söküldüm. Psikolojik olarak sıkmışım kendimi. Kan bakılmadan yorum yapmak çok zor.