seydadmr Kızlar 12 gunluk bebegım cıcco bıberıonla mama veriyorum her seferınde gezıne kacıyor napmam gerek bu durum bnı çok üzülüyor herseferınde öksürüyor yerken
annelikyolculugumm seydadmr muhtemelen akışı çok hızlı, yavaş akışlı bir biberon ucu tercih etmelisiniz
boymom1_ seydadmr Philips avent biberon alabilirsin her türlü olucak bunlar ama en azından minimuma düşer:)