bsrakn Oğlum 16 şubatta doğdu başvurdum onaylandı 26 martı gösteriyordu e devlet sanırım ilk paranın yatması için, ne yapmam gerekiyo şimdi ptt den mi alıcam parayı acaba
Mrs_Mert bsrakn 19 Şubat’ta doğum yaptım başvuruyu edevletten yapmıştım mesaj geldi. Halk bankasına gidip aile kart aldım. Ona bi şifre oluşturup halk Bankası ya da ziraat bankası atmlerinden çekebilirsiniz dediler
kardelenmasal Mrs_Mert merhabalar bende 14 şubatta doğum yaptım başvurduk onaylandı 1 ay oldu geçti sanırım ama ses seda yok ödeme kaydı oluşmamıştır daha diyor neden acaba
Mrs_Mert kardelenmasal merhaba süreçle ilgili hiç bilgim yok maalesef. Ben de bana gelen mesaja göre gidip işlem yaptım ama burada bilen birileri çıkar muhakkak 🌷
nslhan kardelenmasal bazen gecikme yaşanırsa başvurduğunuz aydan itibaren geciken aylarla birlikte toplu çekebilirsiniz
nslhan Halk bankasına gidin aile kart veriyorlar ordan daha sonra para yattığında her ay mesaj geliyor sonrasında çekebiliyorsunuz