Sabah iş var 6da gitmem lazım ama sabah uykumu alsam da kalkıp işe gidesim gelmiyor iki üç gündür gitmiyorum kendimi nasıl motive edebilirim? Son günlerde bir rahatsizlik geçirdim merak eden bir önceki postuma bakabilir, aslında kendimi iyi de hissediyorum bir sorun yok şuanda gün boyu kendime çocukların için git diyorum sonra sabah unutuyorum herşeyi kalkasım gelmiyor gün içinde de gitmedigim için pişman oluyorum ne yapmalıyım ya