Merhaba kızlar aklım çok karıştı kızım 16.5 aylık ekran var ama pek bakmaz bende hemen hemen 2 gündür kapattım kesmeye başladım kızım gün içerisinde parmakların ucunda yürüdügünü farkettim yine gün içinde kendi etrafında dönüyor düşüp gülüyor anne baba mey(ver) al dede hala Abu (su) alma(elma) kelimeleri der inek koyun köpek kedi yılan ördek sesleri çıkartır bu kelimeleri diyor ama çogunluk mey( ver) kelimesini daha çok diyor dışarda çok yaklaşmaz ama alışınca oynar arkadaş görünce oyuncaklarıyla oynamayı çok seviyor kitap okuruz bol bol konuşuyorum parmakla işaret etmez ya götürür yada kendi verir alkış baybay çak merhaba ceee yapar saklanır bö der heycanlanınca kanat çırpar duygularını belli eder ben gülünce güler dudagımı büzünce ağlar bi ara söyledigin komutları yapardı kapıyı kapat bezini at dediğim zaman yapardı şimdi yapmaz ismine bakar gel dediğim zaman gelir elindeki oyuncagı ver dediğim zaman verir bazende vermez kaynanama görümcem le oynar sıkılınca gözü beni arar zil sesinden korkar bulaşık makinesi çalıştıgında benim yanıma gelir korkusundan şuanlık aklıma gelen bunlar otizim şüphesi var aklımda nolur biriniz içimi ferahlatın yardımcı olun bu konuda bana