Kızlar bebelac gold kullanıyorum mamanın paketi açıktı yarısını kavanoza boşaltmıştım devamını dün kavanoza koydum bugün akşam mama yaparken iki tane yaşayan böcek gördüm içinde ve bütün gün bebeğim o kavanozdaki mamayı içti sizce bebeğime bişey olur mu çok tereddüt ettim lütfen anlayanlar yazsın