Bebişim 5 aylık tadım yaptırmaya başladım. Hatta ara sıra delikli süzgeç emziğe meyve felan koyuyorum ama anlamadığım birşey var , sadece anne sütü iciriyordum ama galiba bebeğim acıkıyor artık yetmiyor gibi hissediyorum eskiye nazaran daha çok emmek istiyor şimdi bu süreçten sonra mama kullanmalımıyım yoksa devam sütü denilen mamadan mı almalıyım yoksa ek gıda mı hazırlamalıyım ?