kızlar spral kontrolü için gitmiştim enfeksiyonda çıktı baya var dedi doktor bu ilaçları verdi ama bn süt veriyorm hap olanını kullanmasam mı bir kaç gün sonra gidebilirsem hastaneye tekrar doktora gider sorarım bu ilaçları baya çok vermiş birde ordaki borifem ilacı doktor yazmadı, doktorun yazdığı wagiborex di bundan olmayınca eczacıda borifede aynı diyip vermiş eşime kullansam mı