boymom1_ sırtı göğsü soğuksa giydirin bence bi tane daha, yorumlara baktım alıştırmayın denmiş banyo yapınca ben o gün hiç ısınamam eğer ekstra bi şeyler giymezsem üşütürüm o bebek de öyle hareketsiz uyuyan insan da üşür, kastım çocuğu kat kat giydirmek değil ama iki üç tane giydirdiğiniz bizim atletler gibi incecik bişeyse sayıya takılmayın, hem bakarsınız banyo yapınca şu kadar kat giydirince terledi bi sonrakinde giydirmezsiniz bi defa terlemeden de bişey olmaz :)