BusrArslan Kizlar merhaba. Bebeğim doğalı 13 gün oldu geçen hafta doktor göbek bağını düşmesine az kalmış diye kendisi aldı. Ama bebeğimin göbeğinde akıntı var. Başına böyle bişey gelen var mı