Öncelikle Allah ona sabır sizin de yardımcınız olsun üç gün boyunca hem size hem ona çok zor 18 aylıkken biraktirdim ben salça sürdüm çok vicdan azabı çektim 🥺ilk gece ağlarken inliyordu kızım bende olan bir şey ve veremiyordum bence 2 yaşına kadar verin ben o dönem dedim keşke iki yaşı bitirsrydi sonra düşündüm büyük olsaydı daha zor olurdu of çok zor ya ilk bı kaç gün 😭 Allah yardımcın olsun inşaallah