ikiprensesannesi63 evet haklısınız ama biz de küçük ısıtıcılar var, duş aldırmadan önce koyuyorum hemen ısınıyor, giydirdikten sonra kapatıyorum, üşümüyor. Ben çareyi bunda buldum, 2 ay oldu her akşam yıkıyorum, emzirme ve mama takviyesi, gaz çıkarma, uykuya geçiş..